Przetargi

Maspex prowadzi przetarg strategiczno-reklamowy

Jednocześnie marketer przegląda oferty dotyczące planowania i zakupu mediów.

Grupa Maspex Wadowice jest w trakcie przetargu na obsługę strategiczno-reklamową – wynika z naszych informacji. W tym tygodniu odbyły się prezentacje agencji w siedzibie firmy w Wadowicach.

Nie udało nam się potwierdzić tych informacji u marketera – do czasu zamknięcia tego wydania MMP24 Maspex nie odpowiedział na nasze pytanie dotyczące prowadzonego konkursu. Nie udało nam się w związku z tym również  ustalić, której marki konkurs dotyczy. Każdy z brandów pracuje z inną agencją, np. Tigera obsługuje w tym roku agencja Brand Place, Tymbark – 303, Kubusia – Brasil, a markę Lubella – agencja Euro RSCG Warsaw.

W zakresie planowania i zakupu mediów Maspex wciąż pracuje z domem mediowym ZenithOptimedia Group. Marketer jest w trakcie wyboru agencji mediowej. Jednak, jak udało nam się ustalić, nie rozstrzygnie przetargu na obsługę mediową do końca grudnia br. Kiedy dokona wyboru, tego nie ujawnia. Wiadomo jedynie, że ZOG broni budżetu tego marketera przed Macroscope OMD, Universal McCann i PanMedia Western.

Grupa Maspex Wadowice jako holding jest jednym z większych reklamodawców w branży FMCG. Domy mediowe walczą właśnie o obsługę budżetu mediowego, którego wartość – wg Kantar Media – wynosi 148,4 mln zł (I-X 2011, łącznie z wydatkami spółki Polski Lek). W całym 2010 r. Maspex wydał na reklamy w mediach 136,3 mln zł.