M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"The Force" VW najpopularniejszym viralem ub.r.

Tomasz Wygnański | 16 grudnia 2011, 06:00

"Advertising Age" i firma Visible Measures zaprezentowały listę najpopularniejszych filmów reklamowych w internecie w 2011 r.

Według tego zestawienia zdecydowanym liderem jest film "The Force" Volkswagena (autorstwa agencji Deutsch) z postacią małego Darth Vadera. Film ten uzyskał ponad 62 mln wyświetleń, podczas gdy kolejny - parodia królewskiego wesela autorstwa agencji Saatchi & Saatchi dla T-Mobile - "tylko" 28 mln.

Następne miejsca przypadły spotom "Apple: Introducing iPhone" (TBWA), reklamie Fiata z Jennifer Lopez (agencja Doner) i kampania odkurzaczy Dirt Devil Filmakademie Baden-Wurttenberg.

Nawet najciekawszym filmom reklamowym jednak wciąż daleko do popularności trailerów filmów i gier. Zwiastun kolejnego odcinka sagi "Twilight" miał aż ponad 179 mln wyświetleń.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,