Kraj

Atmedia sprzedaje nowe media jak TV

Atmedia wprowadza nową ofertę handlową w obszarze nowych mediów. Spółka przewiduje nawet dwukrotny wzrost rynku VoD w 2012 roku.

W ramach polityki handlowej na 2012 r. Atmedia wprowadza zmiany w ofercie dotyczącej nowych mediów, które zamierza sprzedawać na wzór telewizji. Wśród nowych elementów będzie m.in. podział na reklamę VoD oraz display, a w każdej z tych kategorii sprzedawać będzie pakiety odpowiednio: @vod, @kids vod, @young vod oraz @fun, @young, @kids.

Ułożenie oferty wzorem telewizyjnej ma promować sprzedaż kampanii łączących telewizję i internet. Jak planują Atmedia, w przyszłym roku przychody z VoD mogą wzrosnąć dwukrotnie. Obecnie rynek reklamy VoD szacuje się na ponad 40 mln zł. Spółka sprzedaje obecnie reklamy w 28 serwisach.