M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

First Line Polska testuje narzędzie badawcze

Tomasz Wygnański | 20 grudnia 2011, 06:00

Agencja będzie badać koncepty BTL.

Agencja First Line Polska kończy testowanie narzędzia o nazwie Internet Focus Group, które ma służyć do badania komunikacji BTL, np. materiałów POS czy mechanizmów promocyjnych. Obecnie trwa rekrutacja respondentów, a narzędzie ma być gotowe w styczniu 2012 r. Badania konceptów mają być realizowane zarówno w fazie przetargu, jak i przed realizacją.

First Line Polska to nowa agencja powiązana kapitałowo ze znaną od wielu lat agencją BTL Linea Recta Polska. First Line definiuje się jako dostawca rozwiązań marketingu taktycznego, czyli szybkich, skutecznych projektów prosprzedażowych, często realizowanych ad hoc.

Firma pracowała już dla kilku klientów, m.in. dla Ferrero, Kruszwicy i Grupy Żywiec.

Czytaj więcej na temat: , , , ,