Kraj

Hochland w barwach Euro 2012

Marketer będzie je wspierał m.in. w punktach sprzedaży.

W związku ze zbliżającymi się mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro 2012 Hochland Polska wprowadza do swojej oferty produkty dedykowane temu wydarzeniu.

Do sprzedaży wprowadzana jest właśnie limitowana wersja sztandarowych serów topionych Hochland w krążkach – Hochland Biało-Czerwony. Jest to 200-g opakowanie sera topionego zawierające 8 porcji – cztery o smaku śmietankowym i cztery z pomidorami (nowy smak). Średnia cena detaliczna to 4,60 zł za opakowanie 200-g.

Nowy produkt – poza specjalnym opakowaniem – będzie dodatkowo wsparty reklamą oraz materiałami POS. Pierwsze reklamy pojawią się już w styczniu w prasie handlowej. Hochland nie podaje, gdzie i kiedy ruszą kolejne działania promocyjne. Nie zdradza też nazwy agencji odpowiedzialnej za komunikację limitowanej serii dedykowanej Euro 2012.

Hochland to gracz numer jeden w serach topionych w krążkach, ma 80 proc. rynku (Nielsen, ilościowo, VIII-IX 2011).