Przetargi

TVP ruszyła z przetargiem mediowym

Wartość budżetu mediowego nadawcy oszacowano na 21,25 mln zł.

Biuro marketingu Telewizji Polskiej prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów na potrzeby reklamy publicznej TVP SA.

Wartość budżetu, którego dotyczy konkurs, wynosi 21,25 mln zł netto. Z tego 7 mln zł zostanie rozliczonych w ramach wzajemnych kompensat i należności, czyli barterów, a pozostałe 14,25 mln zł w gotówce. TVP nie wyklucza ewentualnego zwiększenia budżetu barterowego kosztem kampanii rozliczanych gotówkowo – maksymalnie o 30 proc., do 9,1 mln zł.

Zwycięzca przetargu zajmie się m.in. planowaniem, zakupem i realizacją kampanii reklamowych TVP we wskazanych mediach: radiu, prasie, internecie, na outdoorze i w indoorze.

Biuro marketingu TVP wymaga od uczestników przetargu już w momencie składania ofert zadeklarowania upustów określonej wysokości. Dla kampanii gotówkowych rabaty te mają być nie niższe niż 50 proc. (indoor) i 80 proc. (kino). W przypadku rozliczeń barterowych: 50 proc. (indoor), 75 proc. (kino).

Przetarg trwa do 2 lutego 2012 r. Wyłoniony w nim dom mediowy będzie pracować dla TVP przez półtora roku, począwszy od 20 lutego. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata wadium w wysokości 200 tys. zł.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla TVP zajmuje się Maxus, wybrany również w przetargu na początku br. – o czym pisaliśmy tutaj.