M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Poczta Polska nie zmieni zasad przetargu

Magdalena Lipińska | 2 stycznia 2012, 06:00

SAR interweniował w sprawie przetargu Poczty Polskiej, która dała agencjom 10 dni na przygotowanie oferty przetargowej. Odpowiedź jest jednoznaczna - warunki nie zostaną zmienione.

Poczta Polska ogłosiła przetarg 22 grudnia 2011 r., dając agencjom 10 dni roboczych w okresie świątecznym na przygotowanie kampanii reklamowej w wielu kanałach komunikacji. Zgłoszenia należy złożyć do 6 stycznia br.

W tej sprawie SAR wystosował pismo zaadresowane do dyrektor marketingu Poczty Polskiej Bogusławy Kłody-Dębskiej z prośbą o przedłużenie ofert przetargowych. Wraz z listem zostały wysłane standardy przetargowe promowane przez Światową Federację Reklamodawców, EACA i SAR.

W piątek Poczta Polska ustosunkowała się do listu SAR-u oraz do pytań agencji, które podważały wykonalność zadania w tak krótkim czasie. Odpowiedź była jednoznaczna. Według Poczty Polskiej złożenie kompletnych ofert jest wykonalne. Każda z nich ma się składać z opracowanej strategii kampanii reklamowej, opisu konceptu kreatywnego, wstępnych layoutów różnych form reklamowych, wstępnych scenariuszy i storyboardów reklamy telewizyjnej, wstępnych scenariuszy reklamy radiowej, opisu strategii mediowej kampanii i mediaplanu oraz deklarowanych parametrów mediowych kampanii. Poczta Polska argumentuje swoją decyzję dotychczasową praktyką oraz brakiem możliwości przesunięcia terminu planowanej kampanii reklamowej.

Łączny budżet Poczty Polskiej przeznaczony na emisję reklamy telewizyjnej i radiowej w tej konkretnej kampanii reklamowej wynosi blisko 1,4 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , , ,