M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP chwali się, jaki jest mocny

Maciej Burlikowski | 2 stycznia 2012, 06:00

Przez najbliższy miesiąc bank PKO BP będzie prowadził kampanię wizerunkową podkreślającą jego siłę i stabilność.

Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB, z którą bank będzie współpracował co najmniej do listopada br. (na ten okres został zawarty kontrakt), planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, z którym bank w grudniu ub.r. przedłużył współpracę na kolejne dwa lata, zaś planowanie i zakup reklam internetowych zrealizował Value Media.

Pomimo lekkiej, karnawałowej konwencji przekaz reklamy jest jak najbardziej poważny: PKO BP podkreśla, że jest największą instytucją finansową na giełdzie, o istotnym wpływie na rozwój polskiej gospodarki, że kryzys gospodarczy nie zachwiał jego pozycją, a ponadto jest nowoczesny, prowadzi już 4,5 mln rachunków z dostępem przez internet (liczonych łącznie: iPKO i iPKO Biznes) i jako poważna i stabilna instytucja jest doceniany, chwali się nagrodą Bank of the Year in Poland miesięcznika "The Banker”.

Reklamy, w których Szymon Majewski – twarz reklamowa PKO BP – bryluje na parkiecie, będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz w ponad 30 kanałach tematycznych. Dodatkowo będzie je można obejrzeć w internecie na kanale banku w serwisie YouTube oraz na profilu w Facebooku.

Według Zbigniewa Jagiełły, prezesa PKO BP, kierowana przez niego instytucja w minionym roku powinna jeszcze poprawić rekordowy zysk z 2010 r., który wyniósł 3,2 mld zł (całoroczne wyniki bank poda 1 marca br.). Mimo to kurs akcji banku na warszawskiej GPW w minionym roku spadł o 25 proc.

PKO BP jest największym reklamodawcą spośród instytucji finansowych według danych firmy Kantar Media w ciągu 11 miesięcy minionego roku wydał na swoje reklamy w mediach ATL (czyli bez uwzględnienia internetu) 133 mln zł (wydatki cennikowe).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,