Zagranica

Budżet marki Skittles trafił do agencji reklamowej TBWAChiatDay

Koncern Masterfoods USA przekazał budżet reklamowy cukierków Skittles wart ok. 25 milionów dol. agencji reklamowej TBWAChiatDay. Wcześniej marka ta była...

Koncern Masterfoods USA przekazał budżet reklamowy cukierków Skittles wart ok. 25 milionów dol. agencji reklamowej TBWAChiatDay. Wcześniej marka ta była obsługiwana przez BBDO New York. Obie agencje należą do jednej grupy reklamowej Omnicom. BBDO będzie nadal zajmować się innymi brandami Masterfoods – M&M’s, Snickers, Poppables, Kudos i Celebrations. Będzie także odpowiedzialna za debiut dwóch nowych marek koncernu, który nastąpi w tym roku. TBWAChiatDay oprócz Skittles będzie kontynuować współpracę w ramach budżetu marek Uncle Ben’s, Whiskas i Seeds of Change. Jednocześnie trwa przetarg na obsługę skonsolidowanego budżetu mediowego Masterfoods. (AdAgeGlobal)