Zagranica

Wielkie noworoczne promocje

Brytyjskie sieci handlowe wabią konsumentów atrakcyjnymi promocjami. W ten sposób chcą zwiększyć zaufanie konsumenta do sytuacji ekonomicznej.

Cztery duże brytyjskie sieci supermarketów – Morrisons, Tesco, Asda i Sainsbury’s – prowadzą w styczniu wielkie promocje wsparte kampaniami w mediach. Morrisons kusi zakupami za darmo, obiecując, że co tydzień w styczniu 15 tys. konsumentów zrobi zakupy gratis. W każdej placówce pięciu konsumentów może wygrać zwrot kosztów za zakupiony towar. Wystarczy wprowadzić numer paragonu na stronie sklepu.

Sainsbury’s i Asda oferują wielkie rabaty (do 60 proc.) na produkty elektryczne i elektronikę.

Z kolei Tesco kontynuuje wartą 500 mln funtów inwestycję w projekt Price Drop. Kolejne obniżki cen są szeroko reklamowane w prasie codziennej.

(brandrepublic.com)