M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania Kia Motors

Magdalena Lipińska | 13 stycznia 2012, 06:00

Paralotna przygotowała kampanię promocyjną nawiązującą do Euro 2012.

Kia Motors, jeden z oficjalnych sponsorów UEFA Euro 2012, ruszyła z kampanią promocyjną nawiązującą do mistrzostw.

Jednym z narzędzi wykorzystanych do kampanii jest emisja 15-sekundowego spotu.  Ponadto kampanię będą wspierały trzy spoty radiowe, prasa i działania w internecie.

Wszystkie elementy kampanii są autorstwa agencji Paralotna, która współpracuje z tą marką od 2011 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG, kampania potrwa w okresie styczeń-luty.

Tegoroczna wyprzedaż obejmuje trzy modele marketera: Kia Venga, Cee'd i Picanto.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,