Firma Wilkinson Sword rozpoczęła specjalną internetową kampanię reklamową nowej maszynki do golenia Wilkinson Quattro na witrynie online brytyjskiego dziennika “The Sun”. Kampania, w której wykorzystano postać byłego gracza drużyny piłkarskiej Liverpool i West Ham Neila “Razor” Ruddocka, powiązana została z tzw. trzecią stroną dziennika, na której “The Sun” publikuje zdjęcia rozebranych kobiet (“Page 3 girls”). Nick Bradley z The Sun Online powiedział, że kampanie takie jak te dają klientom możliwość stworzenia unikalnego połączenia reklamy z rozrywką i większego zainteresowania potencjalnych odbiorców. Kreacją reklam zamieszczonych na witrynie “The Sun” zajęła się agencja interaktywna Skyron. Wilkinson Sword wprowadził model maszynki Quattro do sprzedaży w październiku ub.r. Produkt ten jest kierowany do mężczyzn w wieku 18-34 lata, jego kampanię launchową w mediach przygotowała agencja J. Walter Thompson. (“BrandRepublic”)