Zagranica

Wilkinson promuje się na stronach internetowych "The Sun"

Firma Wilkinson Sword rozpoczęła specjalną internetową kampanię reklamową nowej maszynki do golenia Wilkinson Quattro na witrynie online brytyjskiego dziennika "The...

Firma Wilkinson Sword rozpoczęła specjalną internetową kampanię reklamową nowej maszynki do golenia Wilkinson Quattro na witrynie online brytyjskiego dziennika “The Sun”. Kampania, w której wykorzystano postać byłego gracza drużyny piłkarskiej Liverpool i West Ham Neila “Razor” Ruddocka, powiązana została z tzw. trzecią stroną dziennika, na której “The Sun” publikuje zdjęcia rozebranych kobiet (“Page 3 girls”). Nick Bradley z The Sun Online powiedział, że kampanie takie jak te dają klientom możliwość stworzenia unikalnego połączenia reklamy z rozrywką i większego zainteresowania potencjalnych odbiorców. Kreacją reklam zamieszczonych na witrynie “The Sun” zajęła się agencja interaktywna Skyron. Wilkinson Sword wprowadził model maszynki Quattro do sprzedaży w październiku ub.r. Produkt ten jest kierowany do mężczyzn w wieku 18-34 lata, jego kampanię launchową w mediach przygotowała agencja J. Walter Thompson. (“BrandRepublic”)