M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Castrol w Ogilvy & Mather

Serwis Dzienny | 9 listopada 1999, 00:00

W przyszłym roku Castrol planuje intensywną kampanię promocyjną, do której przeprowadzenia wybrano na drodze przetargu agencję Ogilvy & Mather. Do...

W przyszłym roku Castrol planuje intensywną kampanię promocyjną, do której przeprowadzenia wybrano na drodze przetargu agencję Ogilvy & Mather. Do przetargu zaproszono 4 agencje (m.in. Ammirati Puris Lintas). Jacek Mędrala, marketing communications manager w firmie Castrol, nie podał przyczyn ogłoszenia przetargu, ani też rezygnacji z usług dotychczasowej agencji. Przez ostatnie cztery lata fullserwisową obsługą Castrol zajmowała się Ammirati Puris Lintas. Przetarg obejmował obsługę ATL, BTL oraz PR (obsługę PR zapewni strategiczny partner O&M, Glaubicz Garwolińska Consultants). Planowanie i zakup mediów powierzono również agencji O&M. Budżet nie został podany. Dla Ogilvy & Mather był to pierwszy wygrany przetarg od czasu ostatnich zmian w zarządzie (w lipcu br. Marka Jeżewskiego, dotychczasowego dyrektora generalnego, zastąpił Roger Heathcote, do tej pory pełniący podobną funkcję w O&M w Rosji, zaś stanowisko dyrektora kreatywnego po Davidzie Millingenie, który przeszedł do Greya, objął Eugene Rydewych, wcześniej na tym samym stanowisku w Moskwie). (AMS)