M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Andrzej Kownacki samodzielnie pokieruje kreacją w San Markos

Magdalena Lipińska | 18 stycznia 2012, 06:00

Kownacki jako dyrektor kreatywny pokieruje pracą działu creative & multimedia. Tomasz Chojnacki, dotychczasowy drugi dyrektor kreatywny, jest teraz partnerem spółki.

Andrzej Kownacki awansował w strukturze agencji San Markos na stanowisko creative directora. Do
jego głównych zadań należy nadzór nad kreatywną stroną projektów realizowanych przez agencję i rozwój działu kreacji. Kompetencje te przejął od Tomasza Chojnackiego, który jest teraz partnerem firmy.

Nowy creative director współpracuje z San Markos od ponad trzech lat. Przez ostatni okres Kownacki pełnił obowiązki dyrektora kreatywnego, kierując pracą zespołów kreatywnych. Od stycznia Andrzej Kownacki jako creative director jest odpowiedzialny za stały rozwój działu kreacji, nadzór nad kreatywną stroną projektów oraz pozyskiwanie budżetów.

Kownacki jako dyrektor kreatywny pokieruje pracą działu creative & multimedia. Dział ten łączy w sobie
kompetencje teamów kreatywnych i specjalistów od multimediów, co pozwala w pełni wykorzystać
możliwości konceptów kreatywnych. Ma jednocześnie umiejętności w obszarach wideo,
motion, audio, 3D i digital.

Przypominamy, że Kownacki awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego już w październiku ubiegłego roku, kiedy zastąpił odchodzącego do Red8 Johana H. Ohlsona. Wtedy działam kreacji kierował razem z Chojnackim.

- Andrzej jest osobą silnie zorientowaną na tworzenie kreatywnych rozwiązań na bardzo wysokim poziomie. Ma niezwykłą umiejętność przekładania strategii i konceptów na realne rozwiązania w konkretnych kanałach komunikacji – komentuje Karol Gajewski, prezes San Markos.

Andrzej Kownacki z wykształcenia jest fotografem po Warszawskiej Szkole Filmowej. Doświadczenie
w reklamie jako art director/designer zdobywał, pracując w takich agencjach, jak: Szwejkowski,
Madhouse Family, Ogilvy oraz Lowe. Pracował przy kampaniach m.in. dla: DHL, Coca-Coli, Toyoty,
Lexusa, Forda, Fortis Banku, LOT, ING, Electroluksa, Kropli Beskidu.

San Markos działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję PR - On Board PR Ecco Network, i agencję socialmediową - Think Kong.

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,