Kraj

Nokia promuje modele Lumia w Polsce

Kampania "Niezwykły każdy dzień" potrwa do połowy marca.

Za dwa tygodnie w sprzedaży pojawią się nowe telefony komórkowe fińskiego producenta Nokia o nazwie Lumia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDsUuxpM3Z2Q%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
To pierwsze smartfony Nokii z systemem operacyjnym Windows Phone (to efekt strategicznego partnerstwa zawiązanego przez Nokię z Microsoftem w lutym ub.r.).

Zgodnie z zapowiedziami Nokia przygotowała dużą kampanię reklamową wspierającą ich debiut. Będzie ona prowadzona  pod hasłem “Niezwykły każdy dzień”, obejmie telewizję, internet, outdoor oraz kina i potrwa do połowy marca br. Za kreację odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Carat.

– Rozpoczynająca się właśnie kampania “Niezwykły każdy dzień” to dla nas ważny krok, by na nowo pokazać, czym jest Nokia – mówi Robert Siewierski, general manager Nokia Poland. – Kampania ta będzie się różnić od poprzednich naszych działań, podejmiemy szereg aktywności, dzięki którym konsumenci będą mieli okazję wypróbować nasze nowe produkty w ciekawy, angażujący sposób.

W ramach kampanii konsumenci będą mogli osobiście wypróbować nowe smartfony Nokii – w Krakowie, Łodzi i Warszawie pojawią się showroomy, w których można będzie przetestować obydwa modele, akcesoria do nich oraz sprawdzić, jak działają usługi, takie jak Nokia Nawigacja, Nokia Muzyka i Transfer Kontaktów.

Dodatkowo przez 11 miast Polski (Białystok, Trójmiasto, Szczecin, Bydgoszcz, Łódź, Lublin, Rzeszów, Katowice, Częstochowę, Opole i Zielona Górę) przejedzie specjalna ciężarówka Nokii, w której chętni również będą mogli przetestować nowe smartfony z serii Lumia, akcesoria oraz usługi. Odwiedzający będą mogli także sprawdzić, jak produkty firmy Microsoft, np. Xbox, współdziałają z modelami Nokia Lumia. Ciekawostką będą specjalne stanowiska w kształcie słuchawek Nokii udostępnione odwiedzającym na terenie galerii handlowych (Stary Browar w Poznaniu, Galeria Bałtycka w Gdańsku i Arkadia w Warszawie) oraz specjalna strefa na Lotnisku Chopina Warszawa-Okęcie).

Pod hasłem “Pokaż, jak niezwykły może być każdy dzień” odbędzie się seria konkursów organizowanych w wybranych portalach internetowych. Zadaniem internautów będzie odpowiedź na pytanie, czym dla nich jest niezwykły dzień. Konkursy będą trwać od 20 stycznia do końca lutego. Nagrodą, oprócz telefonów Nokia Lumia 800, będzie emisja przygotowanego na podstawie zwycięskich pomysłów spotu reklamowego w ramach serwisu YouTube.

Telefony z serii Lumia będą dostępne w salonach wszystkich czterech operatów telefonii komórkowej (Polkomtel, Orange, T-Mobile, Play), a także w wybranych salonach Nokii i sklepach sieci Saturn. Sugerowana cena detaliczna modelu Nokia Lumia 800 wyniesie 2249 zł, a telefonu Nokia Lumia 710 – 1499 zł.