M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TV i internet w promocji marki Guseppe

Beata Goczał | 23 stycznia 2012, 06:00

Dr. Oetker inwestuje we wsparcie mrożonej pizzy.

W lutym rusza nowa, silna kampania reklamowa dla Pizzy Guseppe, jednego z najnowszych produktów Dr. Oetkera. W działaniach promocyjnych podkreślane będą wyjątkowe walory, jak np. puszyste ciasto.

Pizza Guseppe Dr. Oetkera dostępna jest w czterech wariantach smakowych: z salami, z szynką, z szynką i pieczarkami oraz cztery sery.

Dr. Oetker - jak sam podaje - jest liderem na rynku pizzy mrożonej z udziałem 38-proc. - Tworząc recepturę Pizzy Guseppe, skupiliśmy się na oczekiwaniach konsumentów względem pizzy idealnej. Najważniejsze, ale zarazem najtrudniejsze do osiągnięcia jest smaczne ciasto – chrupiące na zewnątrz, ale delikatnie puszyste w środku. I to ono jest tajemnicą Pizzy Guseppe – mówi Joanna Olender, senior product manager w firmie Dr. Oetker.

Sprzedaż Pizzy Guseppe w 2012 roku będzie intensywnie wspierana reklamą telewizyjną oraz promocją w internecie, w tym między innymi stroną fan page w Facebooku. Trzydziestosekundowy spot reklamowy bazujący na muzyce, za którego kreację odpowiada firma Albert Lumberjacker, nadawany będzie w lutym i marcu przez stacje telewizyjne: TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne i filmowe. Wszystkie emisje zaplanowane są na czas najwyższej oglądalności. Zakupu mediów dokonał Media Direction OMD.

Dodatkową aktywnością jest uruchomienie 9 lutego, w Międzynarodowy Dzień Pizzy, fan page'a Pizzy Guseppe w Facebooku. Użytkownicy portalu społecznościowego będą mogli liczyć na różne zabawy, konkursy, imprezy specjalne i inne niespodzianki. Natomiast w lutym i marcu w hipermarketach w całej Polsce przewidziane są degustacje.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,