Gillette (marka Procter & Gamble) wraz z ambasadorem brandu Robertem Lewandowskim rozpoczyna program “Dołącz do najostrzejszej drużyny Gillette”.
Przez trzy miesiące Gillette szukać będzie najzdolniejszych zawodników, którzy w kwietniu zmierzą się ze sobą w finale.
Kandydaci zostaną wybrani w dwóch etapach – castingów online i eventów. W tym tygodniu rozpocznie się pierwszy etap – casting online – w którym uczestnicy będą mieli za zadanie pokazać swoje umiejętności piłkarskie, precyzję i zapał do piłki nożnej w trakcie 30-sekundowego filmiku.
Finaliści wyłonieni w castingach przejdą dodatkową selekcję podczas obozu szkoleniowego prowadzonego przez specjalistyczną kadrę. Tak wybrane dwie drużyny najlepszych rozegrają mecz na stadionie przy ul. Łazienkowskiej w Warszawie.
Program “Dołącz do najostrzejszej drużyny Gillette” jest częścią kampanii pod hasłem: “Przejdź gładko na wyższy poziom komfortu z Gillette”, która promuje nową serię produktów premium Gillette Fusion Proglide. To typowa dla P&G strategia wciągania konsumentów do wyższych segmentów rynku – przez prezentację zalet funkcjonalnych.
Wsparciem komunikacyjnym dla programu będzie film z udziałem Roberta Lewandowskiego, kampania online oraz komunikacja w social mediach.
Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja Interactive Solutions, za wsparcie BTL odpowiada agencja New Look, za zakup mediów – MediaCom Warszawa.
Robert Lewandowski to pierwsza w historii Gillette osoba z Polski promująca tę markę.