Kraj

Winiary w trosce o prawidłowe nawyki żywieniowe

Ruszyła druga edycja programu "Jedz smacznie i zdrowo".

Należąca do Nestle Polska marka Winiary ruszyła z drugą edycją programu edukacyjnego “Jedz smacznie i zdrowo”. Celem programu jest edukacja na temat prawidłowych nawyków żywieniowych. Akcja potrwa do końca czerwca br.

Tegoroczna edycja programu skierowana jest do gimnazjalistów i nauczycieli oraz rodziców. Misją programu jest nauka młodzieży zasad zdrowego żywienia oraz zachęcenie do podejmowania prób samodzielnego gotowania.

Nestle informuje, że do kontynuacji programu “Jedz smacznie i zdrowo” zachęciły ją wyniki edycji ubiegłorocznej – z programem udało się dotrzeć do ok. 30 tys. uczniów.

Wraz ze startem projektu uruchomiono serwis www.jedzsmacznieizdrowo.pl.

Program edukacyjny marki Winiary jest częścią szerszej kampanii prowadzonej pod hasłem “Jedz smacznie i zdrowo”, prowadzonej od czterech lat przez kilka brandów z portfolio Nestle Polska. Jej celem jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych.