Kraj

Monika Zarzycka, dyrektor generalny SMB, rezygnuje ze stanowiska

Monika Zarzycka, dyrektor generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), zrezygnowała z piastowanego stanowiska, które zajmowała przez trzy ostatnie lata. Uzasadniając swoje...

Monika Zarzycka, dyrektor generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB), zrezygnowała z piastowanego stanowiska, które zajmowała przez trzy ostatnie lata. Uzasadniając swoje odejście, stwierdziła, że “bezpośrednim powodem powyższej decyzji jest brak akceptacji dla niespójnej wizji rozwoju i podejmowanych na bieżąco działań, a zwłaszcza polityki SMB wobec podmiotów i instytucji o znaczeniu strategicznym”. W chwili powstawania tej wiadomości nie udało nam się skontaktować z Moniką Zarzycką w celu uszczegółowienia powodów jej rezygnacji. Monika Zarzycka będzie współpracować z SMB do 31 marca br. Ostatnim projektem, nad którym pracuje, jest konkurs Boomerang 2004. Przekazała także SMB koncepcje zainicjowanych projektów: elektronicznego Biuletynu Informacyjnego oraz konkursu dla studentów. Dalsze plany zawodowe Moniki Zarzyckiej nie są znane. Tomasz Kostyra, prezes SMB, stwierdził, że rezygnacja Moniki Zarzyckiej nie zakłóci prac stowarzyszenia i prowadzone są już poszukiwania osoby, która zajmie jej stanowisko. (MKS, TW)