Kraj

Nowa kampania zupek Vifon

Autorem kampanii jest Euro RSCG Warsaw.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FniyAvBKU6X0%22%7D

Ruszyła kampania reklamowa zup Vifon, marki należącej do portfolio firmy Tan-Viet.

Komunikacja oparta jest na humorystycznej konwencji, podkreślającej łatwość przygotowania dania.

Kampania skierowana jest do młodych i aktywnych mieszkańców miast. Autorem kreacji jest Euro RSCG Warsaw.

 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAXzKdgfuIeE%22%7D
Kampania zup Vifon została zaplanowana na dwa miesiące. Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię dla tej marki po raz pierwszy.

Nie udało nam się wczoraj ustalić, kto planuje i kupuje media dla Tan-Viet.