Kraj

DFF rozszerza współpracę z Jelfą SA, przejmuje obsługę mediową

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) rozszerza współpracę z firmą farmaceutyczną Jelfa SA. Dotychczas agencja zajmowała się przede wszystkim strategią i kreacją...

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) rozszerza współpracę z firmą farmaceutyczną Jelfa SA. Dotychczas agencja zajmowała się przede wszystkim strategią i kreacją dla marki leku OTC Falvit. Od lutego br. współpraca będzie dotyczyła również zakupu i planowania mediów dla wszystkich marek leków OTC należących do Jelfy SA. Do tej pory Jelfa SA kupowała media głównie we własnym zakresie. Bezpośrednio współpracowała ze stacjami telewizyjnymi, a w przypadku niektórych kampanii pozostałe media kupowały agencje kreatywne, np. do ubiegłorocznej kampanii marki Falvit planowaniem i zakupem prasy zajmowała się agencja DFF. DFF zamierza współpracować w zakresie planowania i kupowania mediów z domem mediowym Zenith Media. Jak powiedział Jacek Olechowski, dyrektor zarządzający agencji DFF, niewykluczone, że jego agencja rozszerzy również współpracę z Jelfą w zakresie kreacji dla innych marek leków. Nie zdradził jednak, o jakie marki chodzi. W ub.r. Jelfa wydała na reklamę 17,6 mln zł, z czego najwięcej – 9 mln zł – kosztowały kampanie Ascoruticalu, 6 mln zł – Falvitu, 2,5 mln zł – Famidyny (Expert Monitor). Strategią i kreacją kampanii reklamowej Ascoruticalu zajmowała się agencja reklamowa B&J, a Famidyny ARRS/Effectica. (PR)