M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

News International zmieni partnerów reklamowych

( red. ) | 27 stycznia 2012, 06:00

News International robi przegląd wszystkich agencji, z którymi współpracuje, i planuje zmiany w komunikacji marketingowej.

Tom Mockridge, CEO News International, przeprowadza ostre cięcia w firmie w ramach szukania oszczędności. W lipcu z powodu skandalu firma zamknęła tabloid "News of the World”.

Komunikacja marketingowa również jest pod lupą CEO, który zastanawia się, czy przeprowadzić przetargi, zapraszając agencje spoza portfolio stałych współpracowników.

Budżetem wartym 28 mln funtów zarządzały agencje WCRS i CHI & Partners, obsługując odpowiednio "The Sun” i "The Times” i "The Sunday Times”. Planowaniem i zakupem mediów zawiaduje Mindshare.

We wrześniu firma zrestrukturyzowała dział marketingu, wyłaniając trzy teamy: brand marketingu, sprzedaży/fuzji i obsługi klienta.

(Brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,