Kraj

Wspólna promocja Sephory i "Flesza"

Perfumeria przeprowadzi akcję promocyjną, której partnerem będzie magazyn "Flesz".

Sephora wraz z dwutygodnikiem “Flesz” (Edipresse Polska) przygotowały specjalną akcję promocyjną. Klientki, które przyjdą do perfumerii z kuponem z walentynkowego numeru magazynu “Flesz”, będą mogły kupić produkty marki Sephora 30 proc. taniej. Promocja obejmie wszystkie kosmetyki marki Sephora: do makijażu, do kąpieli, do pielęgnacji, dla mężczyzn oraz akcesoria z logo.

Akcji towarzyszyć będzie kampania telewizyjna z udziałem aktorki Małgorzaty Sochy. Rozpocznie się 30 stycznia i potrwa tydzień – do 5 lutego. 10-sekundowe spoty emitowane będą m.in. w: TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Style, TV4, TVN Siedem, Polsat Cafe. Za kreację odpowiada agencja Walk the Line, media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia.