M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Value Media zmienia strukturę client service

Joanna Dziwisińska | 30 stycznia 2012, 06:00

Dom mediowy tworzy teamy klienckie. Chce mocno rozwijać się w obszarze nowych mediów.

Dom mediowy Value Media wprowadza zmiany w strukturze client service. Powołał interdyscyplinarne zespoły, które łączyć będą kompetencje mediów offline i online. Obecnie dział  ten składać się będzie z trzech zespołów klienckich, którymi pokierują team leaderzy (Małgorzata Kozera, Piotr Szubski oraz Konrad Wiak). Całością client service zarządzać będą Katarzyna Czuk, client service director, oraz Robert Stępniewski, interactive media director w Value Media.

Wkrótce firma zamierza także przeprowadzić reorganizację w kolejnych działach oraz stworzyć nowe struktury. Na razie nie podaje szczegółów na ten temat. Strategia Value Media zakłada wzmocnienie specjalizacji w zakresie nowych mediów, w tym m.in. afiliacji, searchu czy RTB.

Value Media pracuje m.in. dla takich firm jak: Viacom International Media Networks, Neckermann oraz PKO BP.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,