Dom mediowy tworzy teamy klienckie. Chce mocno rozwijać się w obszarze nowych mediów.
Dom mediowy Value Media wprowadza zmiany w strukturze client service. Powołał interdyscyplinarne zespoły, które łączyć będą kompetencje mediów offline i online. Obecnie dział ten składać się będzie z trzech zespołów klienckich, którymi pokierują team leaderzy (Małgorzata Kozera, Piotr Szubski oraz Konrad Wiak). Całością client service zarządzać będą Katarzyna Czuk, client service director, oraz Robert Stępniewski, interactive media director w Value Media.
Wkrótce firma zamierza także przeprowadzić reorganizację w kolejnych działach oraz stworzyć nowe struktury. Na razie nie podaje szczegółów na ten temat. Strategia Value Media zakłada wzmocnienie specjalizacji w zakresie nowych mediów, w tym m.in. afiliacji, searchu czy RTB.
Value Media pracuje m.in. dla takich firm jak: Viacom International Media Networks, Neckermann oraz PKO BP.
Czytaj więcej na temat: PKO BP, Neckermann, Czuk Katarzyna, Value Media, Kozera Małgorzata, Stępniewski Robert, Wiak Konrad, Viacom International Media Networks, Szubski Piotr