Kraj

Kia rozpoczyna kampanię związaną ze sponsoringiem Australian Open

Kia Motors Polska rozpoczyna kampanię prasową modeli Sorento, Carnival i Rio, podkreślającą sponsorowanie przez koncern Kia turnieju tenisowego Australian Open....

Kia Motors Polska rozpoczyna kampanię prasową modeli Sorento, Carnival i Rio, podkreślającą sponsorowanie przez koncern Kia turnieju tenisowego Australian Open. W layoutach wykorzystywany jest wizerunek Andre Agassiego. “Kampania ma charakter przede wszystkim wizerunkowy, ale będziemy także bardziej prosprzedażowo pokazywać poszczególne modele” – mówi Grzegorz Leśniczak, marketing manager Kia Motors Polska. Kampania ma kłaść nacisk przede wszystkim właśnie na powiązania firmy z marketingiem sportowym, wzmacniać skojarzenia marki Kia jako producenta samochodów dla ludzi aktywnych, lubiących sport. Grupą docelową kampanii są konsumenci w wieku 30-40 lat, z zarobkami powyżej średniej. Kampania potrwa do lutego, obejmie dzienniki ogólnopolskie. Adaptacją kreacji i zakupem mediów Kia Motors Polska zajęła się własnymi siłami. Australian Open rozpoczyna się 19 stycznia. Kia jest sponsorem tego turnieju, umowę sponsorską koncern podpisał do 2008 r. W grudniu ub.r. Kia zorganizowała w Warszawie turniej tenisowy dla amatorskich par mieszanych, część ogólnoświatowego cyklu amatorskich rozgrywek tenisowych organizowanych pod patronatem tego koncernu. Zwycięzcy turniejów lokalnych, w tym warszawskiego, wezmą udział w finale cyklu, który zostanie rozegrany w Australii, równolegle do turnieju zawodowego. (MG)