Kraj

Rusza nowa kampania reklamowa "Panoramy Firm"

Eniro Polska Sp. z o.o., wydawca książek teleadresowych "Panorama Firm", rozpoczął nową kampanię reklamową. Prowadzona jest ona głównie na nośnikach...

Eniro Polska Sp. z o.o., wydawca książek teleadresowych “Panorama Firm”, rozpoczął nową kampanię reklamową. Prowadzona jest ona głównie na nośnikach reklamy zewnętrznej (ok. 100 nośników w formatach: 6×3 i 8×4 firm Cityboard Media, Jet Line, Supersigns Polska oraz firm lokalnych) w siedmiu miastach: w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i Krakowie. Kreację dla Eniro przygotowała agencja Ogilvy ze Szwecji, adaptacją reklam w Polsce zajęła się agencja Gruppa 66/Ogilvy, natomiast planowanie i zakup mediów Eniro Polska realizuje we własnym zakresie. Wkrótce ma ruszyć również kampania “Panoramy Firm” w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz w radiu (rozłośnie ogólnopolskie i lokalne). Obecna kampania odbywa się pod hasłem “Znajdziesz łatwo”, które wydawca wykorzystywał już podczas ubiegłorocznej kampanii. “Reklamy są proste w przekazie i uporządkowane – krótkie i łatwe do zapamiętania hasło, zdjęcie, logo i produkt. Przedstawiony problem (zdjęcie pokazujące zaskakującą sytuację, np. człowiek zakłada dwie różne skarpetki, koło od właśnie skradzionego roweru) pomoże rozwiązać “Panorama Firm” – w niej znajdziesz łatwo… optyka lub taxi” – wyjaśnia Wojciech Komosa, kierownik komunikacji w Eniro Polska. Celem kampanii jest budowanie znajomości produktu i poinformowanie użytkowników, że jego największą wartością jest łatwość korzystania z niego. Jak twierdzi wydawca, ubiegłoroczna kampania przyniosła 15-procentowy wzrost świadomości marki “Panorama Firm” (w oparciu o badania Omnibus SMG/KRC). Eniro Polska należy do szwedzkiego koncernu Eniro operującego w ponad 20 krajach, który jest jednym z największych w Europie dostawców informacji teleadresowych. Na rynku katalogów teleadresowych w Polsce Eniro konkuruje z firmą Polskie Książki Telefoniczne (wydającą katalogi o tej samej nazwie) oraz z należącą do Telekomunikacji Polskiej SA firmą TP Ditel (wydającą książki telefoniczne “.tel”). (MB)