Kraj

Aflofarm wspiera Envix [WIDEO]

Producent nie podaje terminu zakończenia kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fclip_id%3D35001604%26server%3Dvimeo.com%26show_title%3D0%26show_byline%3D0%26show_portrait%3D0%26color%3D00adef%26fullscreen%3D1%26autoplay%3D0%26loop%3D0%22%7D
Aflofarm prowadzi kampanię reklamową preparatu na ból gardła Envix.

Działania prowadzone są w telewizji i prasie (zarówno konsumenckiej, jak i farmaceutycznej).

Aflofram nie podaje terminu zakończenia działań marketingowych.

Za kreację producent odpowiada we własnym zakresie. Media dla Aflofarmu planuje i kupuje Mindshare.