M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zbyszko z nową marką napojów

Magdalena Lipińska | 31 stycznia 2012, 06:00

Nowy produkt nazywa się Polo Cola Slim. Priorytetem jest zbudowanie dostępności w handlu tradycyjnym. Wybór agencji reklamowej do jego obsługi nastąpi w drugiej połowie roku.

Zbyszko wprowadza na rynek trzeci produkt pod marką Polo Cola. Jak poinformował Marek Sieczak, dyrektor marketingu Zbyszka SA, firma skupi się głównie na zbudowaniu jego dostępności w sprzedaży. Obecnie trwają negocjacje z sieciami handlowymi. Wybór agencji reklamowej do obsługi nowego produktu nastąpi w drugiej połowie roku. Marketer zamierza przeprowadzić wówczas przetarg reklamowy.

Polo Cola Slim będzie pierwszym na rynku napojem z naturalną formułą słodzenia, opartą na słodziku stewia. Pozwala to na ograniczenie kaloryczności produktu aż o 50 proc. bez użycia sztucznych słodzików.

Zbyszko w swoim portfolio ma takie produkty, jak: Polo Cola, Lemoniada, Trzy Cytryny i woda Veroni.

Czytaj więcej na temat: , , ,