M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Vita Direct inwestuje w dział marketingu

Maciej Florek | 31 stycznia 2012, 06:00

Obsadzone zostaje nowo utworzone stanowisko head of R&D. W firmie pojawi się też nowy brand manager.

Do działu marketingu Vita Direct, producenta suplementów diety, dołączą nowe osoby.

Elżbieta Weston obejmie stanowisko head of research & development. Jest to nowo utworzone stanowisko w firmie. Obecnie dział R&D liczy trzech pracowników. Weston wcześniej związana była m.in. z: Roche Polska, Boots Healthcare i Biogened.

Do zespołu dołączy również Urszula Fiedorowicz na stanowisko brand managera linii Bioforte (m.in. preparat 4Flex). Ostatnio Fiedorowicz była związana z firmą Nutricia z Grupy Danone.

Nowe osoby będą raportować bezpośrednio do dyrektora marketingu Ireneusza Ładygina.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,