M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

History promuje serial "Mud Men"

Joanna Dziwisińska | 31 stycznia 2012, 06:00

Debiut najnowszej produkcji emitowanej przez stację History wspierany jest kampanią promocyjną.

Koncern medialny A+E Networks, joint venture A+E Networks z BSkyB, rozpoczyna kampanię promującą nowy serial "Mud Men". Serial opowiada o przygodach "ludzi z błota" –  dziennikarza Johnny'ego Vaughana i archeologa Steve'a Brookera. Za namową młodego polskiego archeologa amatora Adriana Kostromskiego Johnny i Steve wyruszyli również w podróż do Polski. Ten specjalny odcinek "Mud Men" zostanie pokazany 3 kwietnia br.

Kampania reklamowa potrwa kilka tygodni i obejmuje autopromocję na antenie kanałów z portfolio koncernu A+E Networks UK, reklamę prasową, działania w internecie oraz media społecznościowe. Kampanię wspiera również outdoor – air-walle promujące serial "Mud Men" rozmieszczone na terenie całej Warszawy. Międzynarodową  kreację przygotowała londyńska agencja Clicked Creative. Za planowanie mediów odpowiadało Media Direction OMD.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,