Kraj

BAN wprowadza gallery board

Format pozwala czytelnikowi na interakcję z reklamowaną marką.

Sieć Business Ad Network wprowadza do oferty interaktywny format – gallery board. Pozwala on czytelnikowi na interakcję z reklamowaną marką, mimo że pozostaje on w portalu, do którego wcześniej wszedł, np. Money.pl czy Wyborcza.biz. Reklama ta zawiera zgodnie z życzeniem reklamodawcy galerię różnych typów treści: tekstów, filmów, zdjęć i wszelkich innych form prezentacji przekazu marketingowego.

Gallery board zawiera także elementy pobierane z serwisów społecznych, takich jak Facebook czy Twitter. Po emisji reklamodawca otrzymuje raport aktywności internautów zawierający informacje, co i w jakim stopniu zainteresowało czytelnika.

Nowa reklama ma powierzchnię 940 x 100 pikseli. Jest rozwijana do 940 x 415 lub pełnego ekranu. Pierwsze komercyjne kampanie używające gallery board będzie można oglądać od początku lutego br.

Business Ad Network to sieć reklamy w serwisach premium i biznes należąca do Agory.