Kraj

Reklamy "Dobrego Wnętrza" w kinach, "M jak mieszkanie" - na kioskach

Miesięcznik "Dobre Wnętrze" (Wydawnictwo Murator) po raz pierwszy wykorzysta w działaniach marketingowych spoty emitowane w kinie. Od końca stycznia będą...

Miesięcznik “Dobre Wnętrze” (Wydawnictwo Murator) po raz pierwszy wykorzysta w działaniach marketingowych spoty emitowane w kinie. Od końca stycznia będą prezentowane przed popularnymi seansami, np. przed kolejną częścią “Harry’ego Pottera”. Spoty towarzyszą dużemu konkursowi “Dobrego Wnętrza”, w którym nagrodą główną jest mieszkanie w Warszawie, poza tym można wygrać 10 innych nagród o dużej wartości. Przygotowaniem promocji zajął się dział marektingu Wydawnictwa Murator. “Rozstrzygnięcie konkursu, które nastąpi w marcu, zamierzamy przeprowadzić na antenie radiowej Trójki” – powiedziała Małgorzata Pestkowska, odpowiedzialna za marketing “Dobrego Wnętrza” oraz “M jak mieszkanie”. Również w PR3 będą emitowane spoty dotyczące konkursu. “Dobre Wnętrze” zamierza nadal dołączać płyty CD i inne dodatki, ponieważ mają korzystne działanie prosprzedażowe. Według informacji z Wydawnictwa Murator wydanie grudniowe “Dobrego Wnętrza” sprzedało się w ponad 25-tysięcznym nakładzie. Natomiast drugi wnętrzarski miesięcznik Wydawnictwa Murator o poradnikowym charakterze – “M jak mieszkanie” – po raz pierwszy postanowiło obrandować swoim logo wybrane kioski w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i w Rzeszowie zlokalizowane w pobliżu dużych osiedli. Małgorzata Pestkowska nazwała to działanie próbą. Wydawnictwo chce rozpoznać, jak będą oddziaływać na wysokość sprzedaży obrandowane kioski. Według danych ZKDP za wrzesień 2003 r. rozpowszechnianie płatne “Dobrego Wnętrza” wyniosło ok. 21,5 tys. egzemplarzy (nakład – ok. 34,4 tys.), zaś w tym samym miesiącu rozpowszechnianie płatne “M jak mieszkanie” – 81,4 tys. (nakład – 125 tys.). (KP)