M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ipsos po fuzji z Synovate

Tomasz Wygnański | 31 stycznia 2012, 06:00

Zespół menedżerski nowej struktury tworzą po połączeniu specjaliści z obu firm.

W polskim oddziale firmy badawczej Ipsos, kierowanym po połączeniu z Synovate przez Kurta Thompsona, powstała nowa struktura firmy. Obecnie tworzą ją trzy główne działy: Ipsos Marketing – zajmujący się badaniami wspierającymi wprowadzanie nowych produktów, zarządzanie produktami i budowanie strategii marki, Ipsos ASI – odpowiedzialny za badania reklamy oraz Ipsos Loyalty – dział badań satysfakcji klienta oraz komórka badań sektora farmaceutycznego – Ipsos Healthcare.

Ipsos Marketing jest zarządzany przez trzy osoby: Annę Forycką, pełniącą podobnie jak przed połączeniem funkcję dyrektora badań ilościowych, a także dwóch dyrektorów badań jakościowych: Kamilę Janiszek, piastującą tę funkcję także poprzednio, oraz Patrycję Szymańską, wcześniej w Synovate regionalnego dyrektora ds. badań jakościowych i szkoleń.

Ipsos Loyalty jest z kolei zarządzany przez Marię Spanou, wcześniej regionalnego dyrektora ds. badań i kluczowych klientów w Synovate, zaś jej zastępcą został Andrzej Anterszlak, wcześniej kierownik zespołu badań ilościowych w Ipsos.

Dział Ipsos Healthcare, zajmujący się badaniami dla sektora farmaceutycznego, jest prowadzony przez Rafała Dobrowolskiego, przed połączeniem dyrektora ds. badań w Synovate.

Steven Vogt, wcześniej dyrektor Ipsos Loyalty, objął stanowisko wiceprezesa ds. relacji z klientami, a za rozwój nowego biznesu odpowiada Mariusz Smoliński, wcześniej dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Synovate.

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,