Kraj

StreetMobile współpracuje z Cinema City

Firma Media Mobile przygotowała aplikację na telefony komórkowe, która ma być mobilną odpowiedzią na zakupy grupowe, i pozyskuje pierwszych sieciowych klientów.

Spółka Media Mobile jest autorem aplikacji o nazwie StreetMobile. Działa ona na telefonach komórkowych z system Android, a niebawem ma być dostępna także wersja na iPhone Apple. Aplikacja, bazując na geolokalizacji (na mapach Google), pozwala użytkownikom wyszukiwać adresy kawiarni, klubów, restauracji i wiele innych punktów. Oferuje także informacje o atrakcjach turystycznych (np. Biuro Promocji Miasta Warszawa umieściło w bazie opisy blisko 200 obiektów zabytkowych).

Dla firm handlowych autorzy StreetMobile przewidzieli funkcję informowania o aktualnych promocjach handlowych (użytkownik może wyszukać takie okazje w pobliżu swojego miejsca i/lub dodać wybrane miejsca do Ulubionych, aby na bieżąco móc śledzić nowe promocje czy wydarzenia, a także korzystać z programów lojalnościowych dla stałych klientów). Jak twierdzi Łukasz Sobieraj, client service manager w Media Mobile, ma to być mobilna odpowiedź na internetowe zakupy grupowe.

Z takiej opcji skorzystały już np. jeden z warszawskich hipermarketów E.Leclerc, sieć delikatesów Alma Market (na razie tylko sklepy w Krakowie, ale w najbliższych dniach w bazie mają być wszystkie sklepy w kraju), a ostatnio Media Mobile podjęła taką współpracę z Cinema City, operatorem sieci 31 kin w 20 miastach. Zaawansowane rozmowy trwają także z operatorem jednej z największych sieci stacji paliwowych.

Aby przyciągnąć komercyjnych klientów, Media Mobile kusi ich darmową ofertą – każda firma może zostawić swoją wizytówkę opatrzoną w znacznik na mapie, opis działalności, do pięciu zdjęć oraz np. film prezentacyjny (z YouTube).