6 lutego rusza loteria Nestlé “Szybko i słodko”, w której informację o nagrodzie gracz otrzymuje natychmiast.
Zasady loterii są proste: należy kupić dowolny produkt z oferty słodyczy Nestlé objęty promocją, zachować dowód zakupu i wysłać SMS z numerem paragonu lub zarejestrować go na stronie www.szybkoislodko.pl, lub za pomocą telefonu zeskanować fotokod umieszczony na ulotkach i plakatach promocyjnych i bezpłatnie zgłosić paragon za pomocą specjalnej strony, która otworzy się na telefonie komórkowym. Po chwili uczestnik otrzyma informację, czy wygrał.
Codziennie na fanów słodyczy czeka: 10 nagród po 200 zł, 5 nagród po 400 zł i jedna nagroda w wysokości 1000 zł. Promocja potrwa 8 tygodni.
W loterii biorą udział: wafelki Princessa i Nesquik, batony Lion, Kit Kat i Aero, czekolady Aero, pianki i żelki Jojo oraz wafle Maxer XXL.
Loteria będzie wspierana w prasie handlowej i internecie (na stronach www.szybkoislodko.pl oraz www.facebook.com/kitkatpl). Dodatkowo zaplanowane zostało wsparcie na platformie mobilnej. W sklepach loterii będą towarzyszyły materiały POS: ulotki, wobblery, plakaty owijki i topery, które stworzyła agencja 3M Projekt. W punktach sprzedaży pojawią się również dodatkowe ekspozycje, za które odpowiedzialna jest agencja Schmidt Design. Za kampanię prasową oraz zakup mediów odpowiada MEC. Koncept mechanizmu loterii stworzyła agencja FireFly Creation, która jest również odpowiedzialna za jej kompleksową obsługę, kreację KV oraz stworzenie strony WWW.
Czas trwania loterii: 6 lutego – 1 kwietnia 2012.