Kraj

Trwa kampania launchowa Sunbites z portfolio Frito Lay

Kampanię przygotowała agencja 303.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVrZ9x01CKiA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową markę – Sunbites – do portfolio Frito Lay (PepsiCo). Jest to nowa marka oferująca innowację w kategorii przekąsek – chrupiące listki wielozbożowe w różnych smakach.

Za komunikację wprowadzającą Sunbites na rynek polski odpowiada agencja 303, z którą Frito Lay podjęło współpracę w lipcu 2011 r. Agencja została wyłoniona w przetargu, w którym startowały między innymi Brain, Grandes Kochonos i BBDO Warszawa.

Kampania potrwa cały rok, jej jedynym medium jest TV.

Owocem współpracy jest spot “Mozaika”. W filmie wykorzystano muzykę Martiny Topley-Bird “Carnies”, a zabiegi graficzne pozwoliły oddać charakter nowej marki i przedstawić produkt w bardzo impaktowy sposób. Strategię mediową opracował dom mediowy Media Direction OMD, a za działania marki w internecie odpowiada Interactive Solutions.