Kraj

Sprostowanie: Nie wiadomo, kto się zajmie standardem badań outdooru

Firmy reklamy zewnętrznej utrzymują, że nie wybrały firmy badawczej, z którą mają współpracować przy pomiarach. Sprostowanie w tej sprawie nadesłał Waldemar Kruk ze spółki Polskie Badania Outdooru.

“W komunikacie, który podał serwis “MMP” z 3 lutego 2012 pod tytułem “Ipsos ma uczestniczyć we wprowadzaniu standardu badań outdooru” pojawiło się kilka nieścisłych informacji, które wymagają pilnego sprostowania.

Stwierdzenie, że wniosek w sprawie utworzenia nowej spółki został już zaakceptowany przez UOKiK, mija się z prawdą. Wniosek o powołanie nowej spółki jest nadal rozpatrywany przez Komisję Europejską.

Informujemy również, że prace przygotowawcze związane z uruchomieniem projektu nowych badań outdooru typu Postar, a prowadzone przez AMS, Clear Channel i firmę Stroer, nie zostały zakończone. Nie został również zamknięty etap wyboru instytutów uczestniczących w projekcie.

Zatem informacja o wyborze takiego czy innego instytutu do realizacji projektu jest dziennikarską spekulacją.

Nieprawdziwa jest także informacja, że spółka powołana do realizacji nowych badań outdooru będzie nosić nazwę Postar Polska”.