Kraj

Stefczyk reklamuje się w sieci

Ruszyła internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka.

Agencja Media SKOK przygotowała internetową kampanię wizerunkową Kas Stefczyka. Akcja jest elementem projektu reklamowego, którego głównym celem jest wprowadzenie oferty produktowej do internetu oraz odświeżenie wizerunku stron WWW należących do systemu SKOK. Oprócz zmiany wizerunku Kas Stefczyka wszystkie działania prowadzone w ramach kampanii “Masz alternatywę” mają na celu aktywację grupy docelowej 18-35 lat.

W ramach obecnej akcji trzy interaktywne bannery widoczne będą w takich portalach, jak: WP, Onet, Interia, NK i Pracuj.pl. Kreacje reklamowe komunikują trzy główne hasła kampanii – Społeczność, Zaufanie i Bezpieczeństwo. Akcję displayową wspiera kampania AdWords, AdWords for video, mailing oraz monitory LCD umieszczone w placówkach Kas Stefczyka. Firma nie podaje wielkości budżetu.