Grupa Żywiec rozpoczyna pierwszą od wielu lat telewizyjną kampanię reklamową marki piwa Leżajsk.
To jedna z pięciu regionalnych marek Grupy Żywiec. Dlatego marketer w komunikacji reklamowej podkreśla jej pochodzenie: – Marka Leżajsk skupia w sobie najlepsze cechy Podkarpacia – prawdziwą naturę, spokój i niespieszny styl życia, które gwarantują konsumentom idealne dopełnienie chwili codziennego relaksu – mówi Beata Strzeszewska odpowiedzialna za markę Leżajsk w Grupie Żywiec.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, która wygrała ten budżet w przetargu (patrz tutaj), za planowanie i zakup mediów odpowiadał zaś dom mediowy Macroscope OMD.
To nie tylko pierwsza od wielu lat reklama telewizyjna tej marki (ostatnia miała miejsce w 1998 r.), ale bodaj pierwsza w branży piwowarskiej kampania na tę skalę marki, która w dystrybucji ogólnopolskiej jest dostępna w sklepach tylko jednej sieci detalicznej – Biedronki (Jeronimo Martins Dystrybucja).
Jak informuje producent, sprzedaż Leżajska wzrosła w pierwszej połowie ub.r. o ponad 20 proc. Grupa Żywiec chwali się także, że piwo Leżajsk eksportuje m.in. do USA i Kanady.