M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pierwsze kampanie Scholz & Friends dla Opla

Magdalena Lipińska | 10 lutego 2012, 06:00

Po przejęciu na początku roku budżetu agencja prezentuje prace dla marki.

Pierwsza kampania wspiera wprowadzenie na rynek modelu Opel Insignia z mocnym silnikiem diesel BiTurbo wyposażonym w napęd 4x4. Kampania zrealizowana przez Scholz & Friends obejmowała przygotowanie spotu telewizyjnego oraz reklamy prasowe.

Druga kampania wspiera wyprzedaż trzech modeli Opla, obejmuje prasę ogólnopolską, kampanię telewizyjna i radiową.

Agencja przygotowała również komunikację radiową i prasową dla dealerów Opla. Idea kreatywna kampanii to: "Niemieckie auta w cenach, o których Niemcy mogą tylko pomarzyć". Kampania ta ma charakter taktyczny i skupia się na zaprezentowaniu oferty modeli z roku produkcji 2011.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

Agencja Scholz & Friends obsługuje budżet Opla od początku br., przejęła go od McCann-Ericksona w wyniku rozdania sieciowego.

Czytaj więcej na temat: , , ,