Kraj

Okocim zastąpił Okocim Jasne Pełne

Na sklepowych półkach dostępne jest nowe piwo marki Okocim (Grupa Carlsberg Okocim SA). Pojawieniu się produktu nie towarzyszy intensywna kampania...

Na sklepowych półkach dostępne jest nowe piwo marki Okocim (Grupa Carlsberg Okocim SA). Pojawieniu się produktu nie towarzyszy intensywna kampania promocyjna. Okocim zastąpił na sklepowych półkach piwo Okocim Jasne Pełne. Piwo zawiera 12,5 proc. ekstraktu i 5,8 proc. alkoholu. Dostępne jest w butelce zwrotnej i puszce o pojemności 500 ml. “W swoim założeniu jest to piwo dla wybranych, dla koneserów. Jego wprowadzenie oparte jest na nieformalnej komunikacji – “famie”, która nie ma nic wspólnego z komercyjnym przesytem reklamowym. Przy launchu tego produktu stawiamy na rekomendacje samych konsumentów, podawane z ust do ust to najskuteczniejsza reklama” – mówi Arkadiusz Dobosz, senior brand manager w Carlsberg Okocim SA.