Kraj

W lutym rusza kampania launchowa nowego Golfa

Kulczyk Tradex planuje na 9 lutego rozpoczęcie dużej kampanii reklamowej wspierającej polski debiut rynkowy nowego modelu Golfa. Jak mówi Jerzy...

Kulczyk Tradex planuje na 9 lutego rozpoczęcie dużej kampanii reklamowej wspierającej polski debiut rynkowy nowego modelu Golfa. Jak mówi Jerzy Krężlewski, dyrektor działu marketingu i PR w spółce Kulczyk Tradex, będzie to najważniejsze wydarzenie dla marki Volkswagen w Polsce w tym roku. Kampania potrwa do połowy kwietnia, obejmie telewizję, prasę (tygodniki, miesięczniki) i wielkoformatowe siatki w wybranych miastach (m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu). Kreację kampanii przygotowała agencja Just, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Concept. Grupą docelową kampanii są konsumenci w wieku 25-55 lat, mieszkańcy miast, z zarobkami średnimi i wyższymi. W lutym ukaże się także pierwszy numer kwartalnika “Magazyn Volkswagena”, który wspierać będzie działania kampanijne. Tuż przed startem kampanii mediowej Kulczyk Tradex zorganizuje dla Golfa event w Warszawie – 5 lutego w biurowcu Warty ma się odbyć impreza dla VIP-ów, wśród których znajdą się m.in. klienci flotowi Kulczyk Tradex, dealerzy, biznesmeni, artyści i dziennikarze. Będzie to zwieńczenie wcześniejszych działań public relations prowadzonych w ostatnich tygodniach przez firmę. Złożyły się na nie m.in. indywidualne prezentacje Golfa dla wybranych dziennikarzy. W styczniu planowane są jeszcze dwie imprezy “testowe” dla dziennikarzy, które odbędą się w Płocku i w Kraskowie koło Wrocławia. (MG, PU)