Kraj

Agencja Newsline wprowadza nową usługę - audyt komunikacyjny

Agencja Newsline Communication & Consulting wprowadziła do swojej oferty nową usługę - audyt komunikacyjny. "Jej wprowadzenie do naszego portfolio jest...

Agencja Newsline Communication & Consulting wprowadziła do swojej oferty nową usługę – audyt komunikacyjny. “Jej wprowadzenie do naszego portfolio jest ściśle związane z naszą specjalizacją, jaką jest komunikacja zmiany. Celem audytu jest ocena stanu komunikacji firmy: zarówno wewnątrz niej, jak i na zewnątrz” – mówi Małgorzata Wejtko, prezes zarządu Newsline Communication & Consulting. Firma opracowuje już audyt dla pierwszego klienta, ale nie chce jeszcze zdradzać, kim jest ten zleceniodawca. Jak mówi szefowa Newsline, “modelową” sytuacją, w której audyt komunikacyjny może być zastosowany, jest przyjście do spółki nowego dyrektora lub nowego szefa marketingu, który chce ocenić działania marketingowe firmy i poziom satysfakcji jej pracowników, partnerów biznesowych, klientów i dziennikarzy kontaktujących się z nią. Usługa jest skierowana do średnich i dużych przedsiębiorstw. W ramach audytu Newsline sprawdza stan komunikacji z mediami, partnerami biznesowymi, klientami, stronę internetową firmy (jako ważne narzędzie komunikacyjne), komunikację marketingową oraz komunikację wewnętrzną. Stan faktyczny jest potem porównywany ze strategią obraną przez zleceniodawcę, a następnie klient otrzymuje raport. Koszt usługi wynosi od 8 do 18 tys. euro w zależności od wielkości audytowanego marketera, ilości partnerów biznesowych, zakresu działań marketingowych i ilości produktów przez niego oferowanych. Przeprowadzenie audytu przez Newsline trwa ok. 2 miesiący. (PU)