Kraj

"Głos Wielkopolski" komunikuje zmiany graficzne i merytoryczne

W styczniu toczy się kampania reklamowa przygotowana przez agencję Wampum dla regionalnego dziennika "Głos Wielkopolski" (Oficyna Wydawnicza Wielkopolski). Budżet ten...

W styczniu toczy się kampania reklamowa przygotowana przez agencję Wampum dla regionalnego dziennika “Głos Wielkopolski” (Oficyna Wydawnicza Wielkopolski). Budżet ten trafił do agencji po wygranym przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną. W przetargu udział wzięło 6 agencji, ich nazwy nie zostały podane. Celem przeprowadzanej kampanii jest poinformowanie o zmianach zarówno graficznych, jak i merytorycznych przy jednoczesnym zachowaniu charakteru pisma (zmiana makiety oraz wydzielenie drugiego tematycznego grzbietu). Jest to ciąg dalszy wydarzeń zapoczątkowanych w ub.r., kiedy spółka Polskapresse została udziałowcem Oficyny Wydawniczej Wielkopolski, pozyskując 24,5 proc. udziałów. Wampum zaproponowało linię kreatywną opartą na idei testimonialu o charakterze reporterskim, w którym udział wzięli poznaniacy, czytelnicy “Głosu Wielkopolskiego”, osoby autorytatywne dla różnych środowisk. Występują w swoim naturalnym otoczeniu m.in.: nauczyciel gimnazjum, była Miss Polonia, piłkarz Lecha, lekarz rodzinny, kwiaciarka. Kampania pod hasłem “Poznaję ten głos” rozpoczęła się 5 stycznia i trwać będzie do końca miesiąca. Główne nośniki to outdoor i radio. (AMS)