Bank Millennium startuje z nową kampanią reklamową. Po różowym ptaszku i sympatycznym jaszczurze przyszedł czas na nowych, animowanych bohaterów. Tym razem w świetle jupiterów obok ptaszka stają królik i skunks.
Reklamie towarzyszy cover znanego utworu Lady Pank “Mniej niż zero”.
– Wierzę w siłę pomysłu tak mocno wpisanego w produkt – w dobie darmowych rachunków Bank Millennium dodatkowo zwraca pieniądze, czyli oferuje konto za mniej niż zero. Kultowy przebój, dopracowana w najdrobniejszych szczegółach animacja i duża dawka humoru powinny spodobać się widzom i wzmocnić pozytywny wizerunek marki – mówi Beata Krupińska kierująca departamentem komunikacji marketingowej.
Reklamę telewizyjną, reklamy prasowe i materiały BTL w oddziałach banku przygotowała agencja Change Integrated, media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa, spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a animację wykonało studio Platige Image.
Dobre Konta w Banku Millennium, od ich udostępnienia rok temu, otworzyło już ponad 200 tys. klientów banku.