Kraj

Marka Okocim ma być bardziej skuteczna od Okocimia Jasne Pełne

Tomasz Ziółkowski, wiceprezes zarządu grupy Carlsberg Okocim SA ds. marketingu, powiedział, że firma zdecydowała się zmienić nazwę marki piwa Okocim...

Tomasz Ziółkowski, wiceprezes zarządu grupy Carlsberg Okocim SA ds. marketingu, powiedział, że firma zdecydowała się zmienić nazwę marki piwa Okocim Jasne Pełne na Okocim, ponieważ dotychczasowy wariant okazał się nieskuteczny. “Chodzi o większe ujednolicenie i uproszczenie nazewnictwa w obrębie brandu Okocim. Obecnie istnieją marki Okocim i Okocim Mocne” – powiedział Ziółkowski. Szacunkowy udział w rynku piwnym marki Okocim Jasne Pełne to 0,5 proc. Ziółkowski nie ujawnił jednak, jakich wyników sprzedażowych firma spodziewa się po tej zmianie. Przy tworzeniu strategii dla marki Okocim grupa Carlsberg Okocim współpracowała z firmą konsultingową Stratosfera. Opracowaniem designu opakowania piwa Okocim zajęła się agencja Wilk Studio z Krakowa, przygotowaniem materiałów POS – BrandLine z Warszawy. Kreację i strategię dla marki Okocim przygotowuje Red8. Tomasz Ziółkowski nie wypowiedział się na temat planów wsparcia ATL marki Okocim w tym roku. Marka Okocim Jasne Pełne została wprowadzona na rynek w kwietniu ub.r. i od tamtej pory na wspierające ją kampanie reklamowe wydano 20,7 mln zł (Expert Monitor). Okocim Jasne Pełne zastąpił markę Okocim Premium, ta natomiast w 2001 r. zastąpiła markę Okocim Zagłoba. (PR)