Kraj

Ruszyła kampania launchowa OLT Express

Linia lotnicza startuje z komunikacją.

Ruszyła kampania launchowa OLT Express
Ruszyła nowa kampania wprowadzającą na rynek nowe polskie linie lotnicze
OLT Express.

Za strategię komunikacji marki, przygotowanie kompleksowej identyfikacji
wizualnej, sound logo i działań e-commerce odpowiada agencja Schulz Brand Friendly.

Kampania
obejmuje kilkadziesiąt siatek wielkoformatowych, billboardy, radio, prasę codzienną, magazyny i internet. Jej grupą docelową są biznesmeni.

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, marketer zastanawia się również nad kampanią TV. W walce o ten projekt do gry może jeszcze wrócić Euro RSCG Warsaw, które przegrało w przetargu na kampanię launchową.

Działania interaktywne obsługuje Mosquito. Media planuje i zakupuje dom mediowy należący do grupy Amber (obsługa we własnym zakresie).

OLT Express powstało w 2011 roku w wyniku przejęcia przez Amber Gold, strategicznego inwestora, dwóch polskich przewoźników: OLT Jetair oraz Yes Airways.