Agencja fieldmarketingowa Sales Link kolejny rok będzie współpracować z marką Bridgestone, największym obecnie producentem opon i wyrobów gumowych na świecie.
Agencja prowadzi dla Bridgestone partnerski program biznesowy, obejmujący m.in. obsługę serwisu internetowego dedykowanego partnerom firmy, akcje sprzedażowe, szkolenia oraz eventy i wydarzenia specjalne.
W minionym roku agencja odpowiadała m.in. za organizację wyjazdu dla partnerów firmy do Finlandii (w tym wyprawę za koło podbiegunowe), przygotowanie konwencji dealerów opon ciężarowych i osobowych, a także cyklu eventów w sześciu miastach Polski promujących bezpieczeństwo oraz ekologiczną jazdę. Dodatkowo agencja wyprodukowała ponad 160 ton śniegu, tak by we wrześniu możliwa była organizacja imprezy promującej nowe opony zimowe marki, a uczestnicy eventu mogli w pełni przekonać się, jak zachowuje się samochód jeżdżący po śniegu na letnich i zimowych oponach. Agencja była również odpowiedzialna za realizację promocji prosprzedażowych i stałe wsparcie sprzedaży opon Bridgestone.
Celem działań prowadzonych przez Sales Link dla Bridgestone jest budowanie długotrwałych relacji marki z jej otoczeniem biznesowym. Agencja pracuje dla marki od początku 2010 roku.