Kraj

Wizerunkowo-promocyjna komunikacja Goplany

Jutrzenka Colian ruszyła z drugą odsłoną kampanii czekolad.

Jutrzenka Colian kontynuuje telewizyjną kampanię reklamową czekolad Goplana pod hasłem “Weź to na słodko!”. Pierwsza jej odsłona miała miejsce jesienią ub.r. – wtedy marketer prowadził zupełnie nowe działania reklamowe dla tej marki, pozycjonując ją jako brand zachęcający do cieszenia się z przyjemności. Obecne działania mają dodatkowo na celu poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu do sprzedaży pakietu czekolad Goplana objętych promocją.

Aktualna kampania reklamowa Goplany skierowana jest do ambitnych i aktywnych kobiet w wieku 25-35 lat, mieszkanek miast wybierających produkty i marki spełniające ich wymagania. Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych. Za jej kreację odpowiada agencja Men at Work, za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Universal McCann.

Jutrzenka Colian w segmencie czekolad konkuruje na polskim rynku m.in. z Kraft Foods Polska (marka Milka) oraz firmami Wedel i Wawel.