Kraj

Restrukturyzacja w Young & Rubicam Brands

Od początku roku firmę opuściło pięciu menedżerów wysokiego stopnia. CEO Y&R John Domas chce, żeby dział kreacji był dwa razy większy od client service.

Agencja Young & Rubicam przechodzi gruntowną restrukturyzację. Pięciu menedżerów wysokiego stopnia już opuściło kreację.

Wśród osób, które już opuściły agencję, są: Aleksandra Piszczorowicz, group account director, Ksenia Kononenko, deputy creative director, i Witold Koroblewski, deputy creative director. Od początku roku agencję opuścili również Michał Nowosielski, creative director, oraz Jacek Studzieński, strategic director. Ponadto odeszli Tomasz Gazda, senior copywriter, oraz Katarzyna Kowalska, senior copywriter.

John Domas, CEO Young & Rubicam Brands, twierdzi, że zwolnienia związane są ze zmianą organizacji agencji. Jego celem jest stworzenie działu kreacji, który jest dwa razy większy od działu client service. – Ten współczynnik jest podstawowym czynnikiem sukcesu w dostarczaniu wysokiej jakości produktu kreatywnego dla klienta – uważa Domas.

Domas zapowiada zatrudnienie dwóch teamów kreatywnych z początkiem marca. Zatrudniono już trzy osoby z Change Communications, o czym pisaliśmy tutaj. Te osoby to: Edyta Kotowicz, copywriter, oraz team seniorski Sunil Nail (senior art director) i Robert Olszewski (senior copywriter).